Concept de design interior: Conceptul de design interior pe care l-am propus pentru Karcher Romania este o expresie a valorilor cheie ale companiei: este autentic, îndrăzneț, puternic, dinamic, refreshing, sustenabil. Le oferă membrilor echipei un mediu perfect în care să se dezvolte, să inoveze, din care să se inspire și să continue să fie o […]

– Un nou showroom revoluționar, în Cluj-Napoca – Povestea KUIBA a început în urmă cu 8 ani, când compania inaugura primul showroom exclusiv de electrocasnice Miele din Transilvania. La scurt timp și pe fondul unei dezvoltări rapide, KUIBA și-a extins portofoliul de produse și a deschis încă un magazin, în centrul comercial VIVO! Cluj-Napoca, dedicat […]

Un spațiu modern și elegant Brief  După realizarea conceptului de amenajare al magazinelor din rețeaua Farmec, Morphoza a continuat colaborarea cu cel mai mare producător român de cosmetice și pentru conceptul magazinelor deschise sub brandul Gerovital. Cu o suprafață de 33 de metri pătrați, conceptul de amenajare al acestui magazin a avut la bază dorința de a […]

Un spațiu modern și elegant Brief După realizarea conceptului de amenajare al magazinelor din rețeaua Farmec, Morphoza a continuat colaborarea cu cel mai mare producător român de cosmetice și pentru conceptul magazinelor deschise sub brandul Gerovital. Cu o suprafață de 33 de metri pătrați, conceptul de amenajare al acestui magazin a avut la bază dorința de a […]

Prospețime și armonie Brief Cu o suprafață de 46 de metri pătrați, conceptul de amenajare a acestui magazin a avut la bază dorința de a crea un spațiu în care clientul Farmec să înțeleagă valorile mărcii, să găsească foarte ușor produsele care i se potrivesc și să se poată bucura de asistența experților Farmec. Brief-ul […]

De ce Morphoza.