what-we-do-header

CE FACEM

Mobilă

Fie că vorbim despre o piesă de mobilier sau un volum mai mare, ne place să ne „punem în papucii” clientului pentru a identifica cele mai potivite modele.

Suntem atenți la detalii, forme și culori, pasionați atunci când vine vorba despre design și empatici atunci când ne referim la nevoile clienților noștri. Selectăm cu atenție piesele de mobilier, ținând cont de funcționalitatea lor, bugetul clientului și design-ul acestora. Obiectivul nostru este să identificăm produsele care vor pune cel mai bine în valoare proiectul de amenajare, pe care să le achiziționăm la cel mai bun preț și să le livrăm la timp pentru ca temernele de execuție să nu fie afectate. Avem în portofoliul nostru peste 200 de brand-uri de mobilă, dar și capacitatea de a produce mobilier personalizat. Uneori, imaginăm produse pentru clienții noștri și le transformăm în prototipuri cu ajutorul colaboratorilor noștri de încredere.

Brief

Pe baza brief-ului inițial al clientului, vom identifica acele piese de mobilier care pot acoperi toate nevoile acestuia, fără a exclude însă și posibilitatea de a reutiliza o parte din mobila existentă. Astfel, vom putea propune o simulare de buget pentru proiect.

Prezentare de mostre

De îndată ce avem bugetul aprobat, vom comanda mostre, fie că avem mobilier standard, fie că este vorba despre mobilier personalizat, astfel încât să putem identifica produsele care se potrivesc cel mai bine conceptului de amenajare.

Ultimele detalii

În această etapă, avem grijă ca și cele mai complexe detalii să fie rezolvate. Din momentul în care un produs este inclus în proiectul tehnic, până în momentul în care este livrat către client, vom ține cont de următoarele: poziționarea produsului și modul în care acesta se integrează în arhitectura de interior, calitatea prototipului dacă avem produse create special pentru proiect, pentru a ne asigura că acestea sunt conforme din punctul de de vedere al rezistenței, ergonomicității și esteticii.

Comenzile

După ce toate detaliile sunt discutate și aprobate, nu ne rămâne decât să contactăm furnizorii pentru a plasa comenzile. Acesta este momentul în care putem estima un termen de livrare a produselor. De cele mai multe ori, termenele de livrare variază între 2 și 12 săptămâni de la momentul comenzii. Această marjă poate varia dacă se suprapune cu vacanțe asociate sărbătorilor legale.

Instalare

Din momentul în care comanda este plasată, Project Managerul va rămâne în contact cu tine și echipa care va livra și monta produsele pentru a fi siguri că lucrurile se întâmplă în termenul agreat inițial și că putem controla orice situație neprevăzută ar putea apărea.

Mentenanță post-livrare

După ce proiectul este finalizat, Project Manager-ul va rămâne persoana ta de contact pentru comenzi adiționale sau servicii de mentenanță.

De ce Morphoza.