contact-header

Studiu de caz

Farmec

Prospețime și armonie

Brief

Cu o suprafață de 46 de metri pătrați, conceptul de amenajare a acestui magazin a avut la bază dorința de a crea un spațiu în care clientul Farmec să înțeleagă valorile mărcii, să găsească foarte ușor produsele care i se potrivesc și să se poată bucura de asistența experților Farmec. Brief-ul a inclus servicii de design interior, amenajare, construcții și instalații, mobilier și finisaje pentru un magazin modern și extrem de primitor.

Amenajare

Liniile curate, suprafețele fine și cromatica induc o ambianţă prietenoasă. Spațiul neaglomerat de mobilier oferă posibilitatea clienților să experimenteze produsele inovatoare ale Farmec. Începând cu vizualurile folosite în magazin, campaniile brandului și până la spațiul fizic efectiv, magazinul Farmec are un aspect elegant și modern.

Finisajele moderne, mobilierul spațios și soluțiile de iluminare, împreună cu modul de aranjare a produselor, au fost gândite astfel încât să pună în valoare produsele aranjate pe game: Farmec, Gerovital și AslaVital. Materialele clasice, precum lemnul, au fost îmbinate armonios cu materiale moderne, precum sticla neagră sau plasticul transparent. Proiectul de design este, în prezent, exportat în toate celelalte magazine ale brand-ului Farmec, aflate în proces de modernizare, dar și în noile magazine ale producătorului, deschise atât la nivel național, cât și la nivel internațional.

Farmec Shop

De ce Morphoza.