contact-header

Studiu de caz

Gerovital

Un spațiu modern și elegant

Brief 

După realizarea conceptului de amenajare al magazinelor din rețeaua Farmec, Morphoza a continuat colaborarea cu cel mai mare producător român de cosmetice și pentru conceptul magazinelor deschise sub brandul Gerovital. Cu o suprafață de 33 de metri pătrați, conceptul de amenajare al acestui magazin a avut la bază dorința de a crea un spațiu în care clientul Gerovital să înțeleagă valorile mărcii, să găsească foarte ușor produsele care i se potrivesc și să se poată bucura de asistența experților Gerovital.

Amenajare

Liniile curate, suprafețele fine și cromatica induc o ambianţă prietenoasă. Spațiul neaglomerat de mobilier oferă posibilitatea clienților să experimenteze tehnologia inovatoare Gerovital.

Cu secțiuni dedicate produselor pentru îngrijirea părului, a pielii și a tenului, printre care se numără cele din gamele Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men și Gerovital Sun și Aslavital, designul magazinului combină lemnul natural cu alte texturi ușoare și corpuri de iluminat moderne, pentru a pune cât mai bine în evidență selecția generoasă de produse.

O altă zonă importantă a magazinului este cea dedicată consultanței permanente legată de produsele brandului, pe care clientele le primesc, în mod gratuit, de la specialiștii Gerovital. Designul acestei zone este unul cald, care care atrage cliente de toate vârstele care doresc nu numai să se bucure de dermoanaliza efectuată de consultanții Gerovital, dar și de o experiență deosebită în magazin.

Începând cu vizualurile folosite în magazin, campaniile brandului și până la spațiul fizic efectiv, magazinul Gerovital are un aspect elegant și modern și întărește statutul de lider, al brandului Gerovital, în sectorul produselor de înfrumusețare.

De ce Morphoza.