Morphoza | Miele Boutique
52484
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-52484,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,brick child-child-ver-1.0.0,brick-ver-1.5.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.1,vc_responsive

Design estetic & funcțional

Brief Miele Boutique

Miele Boutique reprezintă un concept store care oferă clienților soluții pentru amenajarea bucătăriilor. Făcând parte din grupul Morphoza, proiectul de amenajare a concept store-ului a fost combinația perfectă între mobilier și electrocasnice, dar și între dimensiunea funcțională și cea estetică a spațiului. La baza proiectului de amenajare a concept store-ului Miele Boutique s-a regăsit ideea de a transforma acest spațiu într-o bucătărie activă care avea să găzduiască public pentru evenimente sociale de tipul demonstrațiilor de gătit.

Amenajare

Dealer exclusiv al brand-ului Miele în Transilvania, Miele Boutique aduce în România electrocasnicele ce oferă performanțe și rezultate de excepție cu un consum minim de energie. Calitatea produselor Miele fidelizează clienții astfel că ei revin constant în showroom, iar, prin amenajarea acestuia, noi ne-am propus să le oferim un spațiu în care să se întoarcă cu plăcere, în care să poată să afle toate informațiile de care au nevoie despre produsele brand-ului sau să testeze produsele Miele.

Conceptul de design „vorbește” despre brand-ul Miele Boutique: mobilierul a fost ales în culorile logo-ului – alb și roșu – în linii curate și materiale lucioase, design-ul simplu și tonic surprinde prin mixajul dintre finisajele moderne, performanțe tehnice și funcționalitate. Întregul concept de amenajare generează o atmosferă intimă și elegantă, oferind un cadru nu doar funcțional, ci și estetic. Istoria de peste 110 ani a brand-ului Miele a fost evidențiată prin integrarea în decor a două mașini de spălat rufe, cu valoare muzeistică, concepute în anii 1916, respectiv 1940.

Aesthetic & functional design

Brief Miele Boutique

Miele Boutique is a concept store which offers clients kitchen furnishings solutions. As part of the Morphoza group, the concept store interior design project  was the perfect combination between furniture and home appliances, but also between the functionality and aesthetics of the space. At the core of the Mile boutique concept store furnishing project stood the idea of transforming this space into an active kitchen which would publicly host social events like cooking demonstrations.

Interior design

Exclusive dealer of the Mile brand in Transylvania, Mile Boutique brings to Romania the home appliances that offer performance and outstanding results with the minimum energy consumption. The quality of the Miele products create repeat customers, so they keep returning to the showroom, and by furnishing it, we thought of providing a space where they would happily come back, where they can find out about all the information they need about the brand products and where they can test the items.

The design concept speaks of the Miele Boutique brand: the furniture was chosen in the logo colors: white and red – in clean lines and shiny materials, the simple and refreshing design surprises by the mix between modern fittings, technical performance and functionality. The whole furnishings concept gives out an intimate and elegant ambient, providing not only a functional, but aesthetic  frame. The history of over 110 years of the Miele brand was outlined by integrating in the décor of two washing machines of museum value, designed in 1916 and 1940.