Morphoza | Centrul de frumusețe Farmec
52439
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-52439,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,brick child-child-ver-1.0.0,brick-ver-1.5.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.1,vc_responsive

Prospețime & armonie

Brief Farmec

La aproape 40 de ani de la inaugurarea primului magazin, producătorul Farmec a deschis, la Cluj-Napoca, cel de-al șaselea magazin al său din România. Noul magazin s-a dorit a fi mai mult decât un spațiu comercial, adică un loc în care consumatorii să se bucure de întreaga atenție a specialiștilor companiei. Brief-ul a inclus servicii de design interior, amenajare, construcții și instalații, mobilier și finisaje pentru un salon cosmetic dotat cu aparatură de ultimă generație, o zonă de evenimente și întâlniri cu consumatoarele și o mică zonă-muzeu, de prezentare a istoricului companiei.

Amenajare

Centrul de Frumușețe Farmec a fost transformat radical în cele 4 luni de execuție a proiectului. Suprafața totală a magazinului este de 225 m², dintre care 118 m² sunt destinaţi prezentării şi comercializării efective a produselor, iar restul au fost special amenajaţi ca atelier și spaţii pentru întâlnirile consumatoarelor cu specialiştii Farmec. Atmosfera din magazin & atelier este una caldă și prietenoasă, redată de design-ul primitor,  care păstrează, în același timp, caracteristici minimaliste.

Finisajele moderne, mobilierul spațios și soluțiile de iluminare, împreună cu modul de aranjare a produselor, au fost gândite astfel încât să pună în valoare produsele aranjate pe game: Farmec, Gerovital și AslaVital. Materialele clasice, precum lemnul, au fost îmbinate armonios cu materiale moderne, precum sticla neagră sau plasticul transparent. Proiectul de design este, în prezent, exportat în toate celelalte magazine ale brand-ului Farmec, aflate în proces de modernizare, dar și în noile magazine ale producătorului, deschise atât la nivel național, cât și la nivel internațional.