Morphoza | Farmec Beauty Center
Nearly 40 years from opening their first store, Farmec producer opened in Cluj-Napoca its sixth store in Romania. The new store was meant to be more than a commercial space, a place where consumers would enjoy full attention from company specialists.
53593
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-53593,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,brick child-child-ver-1.0.0,brick-ver-1.5.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.1,vc_responsive

Prospețime și armonie

Brief Farmec

 La aproape 40 de ani de la inaugurarea primului magazin, producătorul Farmec a deschis, la Cluj-Napoca, cel de-al șaselea magazin al său din România. Parte a unui proiect mai amplu, denumit Centrul de Frumusețe Farmec, care urmează să fie implementat la nivel național și european, noul magazin Farmec a dispus de cel mai mare buget alocat vreodată deschiderii unui magazin specializat. Noul magazin s-a dorit a fi mai mult decât un spațiu comercial, adică un loc în care consumatorii să se bucure de întreaga atenție a specialiștilor companiei.

Amenajare

 Aflat la doar câțiva metri de fabrica companiei, în același loc în care a funcționat anterior și vechiul magazin, Centrul de Frumușețe Farmec a fost transformat radical în cele 4 luni de execuție a proiectului. Suprafața totală a magazinului este de 225 m², dintre care 118 m² sunt destinaţi prezentării şi comercializării efective a produselor, iar restul au fost special amenajaţi ca atelier și spaţii pentru întâlnirile consumatoarelor cu specialiştii Farmec. Atmosfera din magazin & atelier este una caldă și prietenoasă, redată de design-ul primitor, care păstrează, în același timp, caracteristici minimaliste.

 Finisajele moderne, mobilierul spațios și soluțiile de iluminare, împreună cu modul de aranjare a produselor, au fost gândite astfel încât să pună în valoare produsele aranjate pe game: Farmec, Gerovital și AslaVital. În ceea ce privește materialele folosite, cele clasice, precum lemnul, au fost îmbinate armonios cu materiale moderne, precum sticla neagră sau plasticul transparent. Proiectul de design este, în prezent, exportat în toate celelalte magazine ale brand-ului Farmec, aflate în proces de modernizare, dar și în noile magazine ale producătorului, deschise atât la nivel național, cât și la nivel internațional.