contact-header

Studiu de caz

AEGON Romania

Profesionalism și individualitate

Brief 

Din dorința de a crea un spațiu de lucru care să inspire cât mai mult angajații și să sugereze profesionalismul echipei, Aegon a decis, în 2014, să ofere un facelift birourilor sale din Cluj-Napoca. Una dintre cerințele clientului a fost aceea ca, prin decor, să fie puse în valoare și aspectele legate de caracteristicele brand-ului, astfel încât spațiul de birouri să devină o experiență memorabilă atât pentru angajații companiei, cât și pentru clienții și partenerii care-i trec pragul. Cea mai mare parte a investiției s-a îndreptat către schimbarea corpurilor de iluminat, a mobilierului și, în special, a scaunelor, astfel încât fiecare birou să fie personalizat și să sugereze spiritul echipei care îl ocupă.

Amenajare

În urma procesului de reamenajare, spațiul de lucru Aegon a devenit unul modern și colaborativ, care reflectă identitatea companiei. Design-ul a scos la suprafață caracteristicile brand-ului Aegon prin intermediul culorilor alese și al mesajelor integrate în decorul spațiilor comune (săli de ședințe, recepție). Cea mai utilizată asociere cromatică a fost alb-albastru, culorile incluse în identitatea de brand a companiei. Logo-ul Aegon a fost integrat în decor prin plasarea lui pe peretele recepției, dar și prin inserarea lui pe mocheta folosită într-una dintre sălile de ședințe ale companie.

Decorul pereților, în special al celor din spațiile comune, include și valorile care se regăsesc la baza întregii activități Aegon. Înlocuirea pieselor de mobilier – birouri și scaune – spațiul de lucru a devenit mai dinamic și mai atractiv, prin inserarea accentelor de culoare. Noul design generează un sentiment de apartenență angajaților companiei și susține Aegon în procesul de extindere.

În 2016, colaborarea Aegon – Morphoza a fost reluată pentru implementarea proiectul de extindere cu un etaj al spațiului de birouri al companiei.

De ce Morphoza.