Morphoza | Experiența Techsylvania
Ne-am alăturat echipei Techsylvania și am căutat soluția de amenajare potrivită pentru a crea o atmosferă vibrantă pe scena Casei de Cultură a Studenților - cadrul perfect pentru interacțiunea cu publicul a investitorilor, cercetătorilor, profesioniștilor și inovatorilor din toate colțurile lumii, invitați să împărtășească din experiența lor la cea de-a treia ediție a Techsylvania.
techsylvania, Morphoza, Ciprian Tataru, Tudor Marcu, Miele Boutique Cluj, Aramis Feeling
54244
post-template-default,single,single-post,postid-54244,single-format-standard,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,brick child-child-ver-1.0.0,brick-ver-1.5.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.1,vc_responsive
 

Experiența Techsylvania

Experiența Techsylvania

Oana și Vlad sunt 2 tineri antreprenori care, de 3 ani încoace, transformă Clujul, timp de câteva zile, în locul de întâlnire a liderilor mondiali din domeniul IT-ului și al tehnologiei. E greu să nu îți fie drag de ei când îi vezi atât de pasionați de ceea ce fac și determinați să împingă limitele noilor tehnologii, chiar de aici, din Transilvania.

 

Acesta a fost și motivul pentru care ne-am alăturat echipei lor și am căutat soluția de amenajare potrivită pentru a crea o atmosferă vibrantă pe scena Casei de Cultură a Studenților – cadrul perfect pentru interacțiunea cu publicul a investitorilor, cercetătorilor, profesioniștilor și inovatorilor din toate colțurile lumii, invitați să împărtășească din experiența lor la cea de-a treia ediție a Techsylvania.

 

Inspirați de profesionalismul fantastic al echipei organizatoare, dar și de cele 3 concepte care definesc acest eveniment – code, product, funding – am creat conceptul „FutureTech” pentru design-ul scenei.

 

Cum scena avea să fie mai degrabă un catalizator al ideilor speakerilor, am ales ca piesa centrală, canapeaua, să fie una modulară, pentru a putea fi adaptată în funcție de necesitățile speakerilor, dar și foarte confortabilă. Am selectat, așadar, un model asimetric, realizat de partenerii noștri Aramis Feeling. Din punct de vedere cromatic, am integrat culorile specifice brand-ului Techsylvania.

 

Elementul surpriză a fost, însă, robotul din sârmă, realizat de către Paul Cristian Cordos sau Art Bending. El a sugerat esența acestui eveniment, aceea că are capacitatea de a de a conecta comunităţile locale cu cele mai noi tehnologii şi tendinţe, dar şi cu cei mai importanţi oameni din industrie, precum: Peter Halacsy, co-fondator și CTO la Prezi, unul dintre cele mai inovatoare software-uri de prezentări; Andreas Ehn, fost CTO la Spotify, una dintre cele mai cunoscute companii de software din industria muzicală globală, Marius Swart, director de inovație la Coca-Cola Company.

 

Experiența Techsylvania nu s-a oprit, însă, aici pentru că la finalul celor 4 zile de conferință, am avut bucuria de a găzdui, la showroom-ul Morphoza, evenimentul de închidere a ediții de anul acesta. Și pentru că ne-am dorit ca cina să fie de excepție, așa cum de altfel, a fost întreagul eveniment Techsylvania, i-am chemat alături de noi pe Chef Ciprian Tătaru și Chef Tudor Marcu.

 

No Comments

Post a Comment