what-we-do-header

CE FACEM

Fit Out

În această etapă, ideile și conceptele de amenajare pe care noi le propunem ies din sfera imaginației și devin tangibile.

Pentru ca acest lucru să se întâmple, avem în echipă peste 70 de specialiști – arhitecți, designeri, experți tehnici, manageri de proiect, account manageri și specialiști în dezvoltare de mobilier personalizat. Pe scurt, avem intern toate resursele necesare pentru a coordona și livra proiectul în limitele de timp, buget și standardele de calitate agreate cu tine în primele faze ale acestuia. Odată ce proiectele tehnice au fost agreate, acestea îi revin managerului de proiect, care va coordona echipele subcontractorilor, va ține legătura cu administratorii clădirii și se va asigura că toate lucrările sunt realizate conform planificării.

O singură persoană de contact, mai multe servicii

Managerul de proiect alocat proiectului tău va coordona arhitecții, designerii, constructorii, furnizorii de mobilier și va ține legătura cu reprezentanții clădirii, autoritățile locale, inspectorii pentru măsuri de siguranță și situații de urgență. Vom putea controla astfel situațiile neprevăzute care pot apărea și ne vom asigura că toate detaliile sunt luate în considerare pentru ca proiectul să se desfășoare în parametrii stabiliți. În tot acest timp, managerul de proiect îți va oferi constant informații despre toate aspectele proiectului.

Faptul că ne asumăm responsabilitatea pentru întregul proiect și coordonăm fiecare etapă a acestuia, ne permite să derulăm mai multe faze ale proiectului în același timp. Acest lucru reduce timpul de implementare și costurile proiectului.

Asigurăm întreținerea produselor post-livrare

Implicarea noastră în proiect merge mai departe de ziua livrării proiectului. Vom rămâne alături de tine și de echipa ta pentru a ne asigura că totul funcționează în parametri optimi.

De ce Morphoza.