Morphoza | Căutăm un Totto sau o Tottolina
Copilărie, nu reguli - acesta este motto-ul care descrie cel mai nou brand al conceptului Morphoza - atelier de interioare - Morphoza Baby. Iți propunem modele de camere în care copiii pot crește frumos, în siguranță, interioare colorate și jucăușe, încăperi care stimulează creativitatea celor mici și îi ajută să se dezvolte armonios.
Totto, Tottolina, Morphoza Baby, atelier de interioare, BiTurbo
54200
post-template-default,single,single-post,postid-54200,single-format-standard,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,brick child-child-ver-1.0.0,brick-ver-1.5.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.1,vc_responsive
 

Căutăm un Totto sau o Tottolina

Căutăm un Totto sau o Tottolina

Copilărie, nu reguli – acesta este motto-ul care descrie cel mai nou brand al conceptului Morphoza – atelier de interioare – Morphoza Baby. Iți propunem modele de camere în care copiii pot crește frumos, în siguranță, interioare colorate și jucăușe, încăperi care stimulează creativitatea celor mici și îi ajută să se dezvolte armonios. Am creat brand-ul Morphoza Baby tocmai pentru a putea transforma experiențele celor mici în amintiri fericite.

 

Lansarea pe piață a brand-ului Morphoza Baby ne-am dorit să fie una specială, nu doar un eveniment de lansare. Am dorit să premiem unul dintre cele mai frumoase momente din viață: ziua de naștere. Am găsit cel mai frumos loc de joacă din oraș – Totto Space – și, împreună, am lansat o campanie – concurs, pe durata unei luni și jumătate, sub numele „Căutăm un Totto sau o Tottolina”. Fiecare aniversare sărbătorită pe perioada concursului (15 septembrie – 1 noiembrie), la Totto Space, intră în competiție pentru o cameră Morphoza Baby, complet amenajată.

 

UPDATE 

 

Competiția a numărat aproximativ 30 de participanți, iar marele premiu – o camera BiTurbo cu pat mașina, comodă – pompa de benzină și dulap – garaj a revenit micuțului Raul Rotund, în vârstă de 3 anișori.

No Comments

Post a Comment